Skaitmeninės Rinkodaros Strategija

Skaitmeninės rinkodaros strategija – tai kelių skirtingų, vienas kitą papildančių bei patikslinančių skaitmeninės rinkodaros kanalų sujungimas, leidžiantis sukurti gerokai didesnį srautą Jūsų internetinėje svetainėje. 

Viena pagrindinių problemų – su kuria susidurdavo mūsų esami klientai –  tai vieno kelio pasirinkimas (Tik Google Ads, arba tik Facebook Ads). To pasekoje vieni prarasdavo klientus, kurie būtų galėję ateiti iš Google sistemos, kiti – kurie būtų galėję ateiti iš socialinių tinklų. 

Sėkmingam verslui svarbu naudoti abu, darniai sureguliuotus bei itin atidžiai prižiūrimus reklamos būdus, kadangi kitaip, bet kokiu atveju prarandama nemaža dalis potencialių klientų bei pelno.

Prieš pradedant kurti sėkmingą skaitmeninės rinkodaros strategiją, pirmiausia mūsų specialistai išsigrynina užduotį. Kai užduotis aiški, apskaičiuojame, kokia potencialią grąžą galime pasiekti bei randame kliento kelią iki pardavimo pagal reklamų našumo rodiklius (KPI). Atsižvelgę į KPI, sukuriame strategiją, leisiančią kelių sujungtų reklamos šaltinių dėka gerokai padidinti kokybišką potencialių klientų srautą per Jūsų tinklalapį.

Pasikalbėkime?