Konversijų Optimizacija

Kiekvienas puslapio savininkas – nesvarbu, ar jis prekiauja produktais, ar paslaugomis – anksčiau ar vėliau susiduria su problema, kai yra pakankamas potencialių klientų srautas, tačiau jis nesukuria atitinkamo pardavimų kiekio. 

Tokiu atveju galima rinktis iš dviejų kelių: arba atitinkamai padidinti investicijas į reklamos kanalus, arba… Atlikti konversijų optimizaciją, kuomet mūsų profesionalūs skaitmeninės rinkodaros specialistai, pasitelkę puslapio našumo rodiklius bei statistiką, potencialiai beveik dvigubai pakeltų Jūsų puslapio konversijų skaičių!

Pirmiausia, pasitelkus puslapio našumo rodiklius (KPI) bei atlikus puslapio auditą, analizuojame potencialaus kliento kelią iki tikslo. Nagrinėjame, kokius veiksmus Jūsų potencialus klientas atlieka tinklalapyje, kokie jo žingsniai pirkimo link ir kodėl jis neatliko pirkimo. Remdamiesi gautomis išvadomis, duomenimis bei ilgamete tarptautine patirtimi skaitmeninės rinkodaros srityje, atliekame įvairius A/B testus, testuojame skirtingas puslapio variacijas. Atliekant testavimus, bandant įvairias puslapio varijacijas mes siekiame sukurti kaip įmanoma paprastesnę ir malonesnę apsipirkimo Jūsų puslapyje patirtį,  lemiančią geriausią įmanomą konversijos procentą.

Pasikalbėkime?