5 Dažniausiai Pasitaikančios Google Ads Optimizacijos Klaidos

1. Neišnaudojama automatinė strategija

Pastebėjome, jog automatinės strategijos (Target CPA, Maximize ROAS) kartais suveikia ypatingai gerai. Taip gerai, jog su rankiniu raktažodžių kainos nustatymu (Manual CPC) tokių kainų pasiekti nepavyksta. Nepamirškite, jeigu norite išbandyti automatinę strategiją, turi būti teisingai atlikta konfigūracija: teisingai surašyti tikslai bei teisingai įrašytas pardavimo piltuvėlio sekimas.

2. Neištestuojami visi raktažodžių tipai

Google Ads šiuo metu siūlo 4 raktažodžių atitikties tipus: Platų (Broad Match), frazės (Phrase Match), tikslų (Exact Match), bei modifikuotą platų (Broad Match Modifier)

Labai dažnai pamatome, jog paskyrose net nebuvo ištestuoti 2 arba 3 atitikties tipai. Kitaip sakant, prarandate apie 50% ir daugiau srauto bei pardavimų.

3. Neišnaudojamos remarketingo galimybės bei pardavimų piltuvėlio remarketingas

Google šiuo metu siūlo 3 pakartotinės reklamos (Remarketingo) galimybes. Paieškos remarketingas, Google Display Network (vaizdinis) remarketingas bei YouTube remarketingas. Sudarius tinkamą remarketingo strategiją, išnaudojančia visus išvardintus kanalus, pardavimus galima padidinti 25% ir daugiau.

Taip pat pastebėjome, jog neišnaudojamas Pardavimų Piltuvėlio remarketingas. ~70% žmonių įsideda į krepšelį, tačiau nenuperka. Prarandama didelė dalis potencialių pardavimų.

4. Neoptimizuojate kampanijos pagal laiką bei demografiją

80% tikimybė, kad Jūsų puslapyje žmonės, apsilankę 1h – 5h tarpe neatlieka pirkimų, arba tie pirkimai Jums būna nepelningi, tačiau reklamą tokiu laiku vis tiek rodote. Google Ads galima nustatyti reklamos rodymo laiką, kuomet jau minėtomis valandomis Jūsų reklama nebus rodoma. Tokį pat principą galima pritaikyti lyčiai bei amžiaus grupėms. To rezultatas – didesnis biudžetas bei daugiau pardavimų valandomis, kada Jūsų reklama atneša norimą rezultatą.

5. Neteisinga arba pilnai neatlikta konfigūracija

Konfigūracija yra svarbiausias veiksmas sekant reklaminės kampanijos efektyvumą. Pastebėjome, jog 30%, jeigu ne daugiau, elektroninių parduotuvių savininkų neturi įdiegto konversijų (pardavimų) sekimo bei pardavimų piltuvėlio sekimo. Įsiminkite – be tinkamai atliktos konfigūracijos neįmanoma optimizuoti reklaminės kampanijos.

Galime Jums padėti?

Arba užsiregistruokite nemokamai konsultacijai