5 Dažniausiai Pasitaikančios Facebook Ads Optimizacijos Klaidos

1. Nesukonfigūruojamas Pixel

Bene pats svarbiausias įrankis leidžiant Facebook reklamą, perduodantis duomenis iš jūsų puslapio į Facebook paskyrą, renkantis duomenis apie jūsų tikslinę auditoriją ir padedantis geriau optimizuoti jūsų reklamą.

2. Pasirenkama netinkama optimizacijos strategija

Viena iš dažniausiai daromų klaidų kai norint gauti pirkimų, reklamos kampanijos yra optimizuojamos paspaudimams “Patinka”, komentarams ar lankytojams. Visada reiktų pasirinkti galutinį jūsų norimą rezultatą ar tai būtų el. pašto gavimas ar prekių/paslaugų pardavimas. Tik tokiu būdu jūsų reklama bus tinkamai optimizuojama.

3. Neišnaudojamos remarketingo galimybės pagal skirtingą vartotojo būseną

Auditorijos nėra segmentuojamos pagal laiką kada buvo pamatyta reklama arba pagal tai kokiame kliento kelionės žingsnyje jis yra (pamatė jūsų verslo reklamą, bet neatėjo į puslapį, apsilankė, bet nenusipirko. Arba nusipirko, tokiu atveju siulomos papildančios prekės)

4. Nėra testuojami vizualai padėsiantys padidinti reklamos atsiperkamumą

Vizualai yra viena iš didžiausių priežasčių dėl ko jūsų reklama yra sėkminga arba ne. Šiuo metu šaltam srautui geriausiai veikia video reklama. Testuojant svarbiausia atsižvelgti į pirmas 3 jūsų reklamos sekundes, nes būtent per šį laiko tarpą potencialūs klientai nusprendžia ar reklama yra verta jų dėmesio ir ar verta ją žiūrėti toliau.

5. Pasirenkamos netinkamos biudžeto didinimo strategijos

Biudžeto didinimas nėra tik biudžeto pakėlimas, dėl netinkamo biudžeto didinimo dažnai galima sulaukti kuriam laikui sustojusios reklamos optimizacijos ir blogesnių rezultatų. Pradedant geriausia reklamos kampanijas auginti horizontaliai, tai yra parodant jūsų reklamą kuo didesnei skirtingų auditorijų grupei kuriant daugiau reklamos kampanijų ir tik vėliau didinti biudžetą vertikaliai tai yra tiesiog keičiant esamos reklamos kampanijos biudžetą. Geriausia praktika yra didinti 20% kas 2-3 dienas. Norint spartesnio augimo siūlome geriausias reklamos kampanijas sukelti į atskirą CBO kampaniją ir dvigubinti šios kampanijos biudžetą kas 2-3 dienas jei rezultatai teigiami.

Galime Jums padėti?